Ćwiczenia, które poprawiły jakość naszego seksu

Na udane życie erotyczne trzeba zapracować – takie jest nasze zdanie. Owszem, możemy

Perfect-fit979

wspomagać się różnymi gadżetami, preparatami, czy własną wyobraźnią i jest to nawet bardzo, bardzo wskazane, jednak nie powinniśmy zapominać o tym, że istnieją pewne proste ćwiczenia, które mogą diametralnie podnieść jakość naszego seksu. My te ćwiczenia wypróbowaliśmy i szczerze polecamy.

 Rozciąganie

Najlepiej codziennie poświęcić 10-15 minut na ćwiczenia rozciągające. Najprostsze ćwiczenie: siadamy na podłodze w szerokim rozkroku i zaczynamy pochylać się do przodu. Róbcie to powoli i w miarę swoich możliwości stopniowo pogłębiając skłon.

 Wzmocnienie kręgosłupa

Okazało się, że w czasie igraszek bardzo przydają się wcześniej wykonywane ćwiczenia na wzmocnienie kręgosłupa. Łatwiej było nam eksperymentować z nowymi figurami i nie odczuwaliśmy dyskomfortu z powodu pozostawania przez dłuższy czas w tej samej pozycji.

 Pompki

Można robić je w parze. W ten sposób uda się wam wyrobić siłę w rękach i zapewnić sobie swobodne „górowanie” nad partnerem.

Ćwiczenia Kegla

Jeśli mięśnie miednicy są utrzymane w dobrej formie, mogą same w sobie stać się gadżetem erotycznym. Przekonaliśmy się, że już po dwóch tygodniach ćwiczeń nasze doznania są dużo silniejsze. Trenować możemy gdzie chcemy i kiedy chcemy. Ćwiczenie podstawowe polega na napinaniu i rozluźnianiu mięśni okolic pochwy i krocza. Dodatkowo, powinniśmy stosować ćwiczenia miednicy: kładziemy się na plecach i powoli unosimy miednicę (ale kręgosłup cały czas przylega do podłogi!), przytrzymujemy przez 5 sekund i opuszczamy.

Kulki gejszy

To jeden z przyjemniejszych sposobów wzmacniania mięśni Kegla. Kulki umieszczone w pochwie wywołują samoistne kurczenie i rozluźnianie odpowiednich partii mięśni. A do tego dostarczają solidną porcję rozkoszy. Aż grzech nie skorzystać!

Jesteśmy bardzo ciekawi, czy Wy też stosujecie jakieś ćwiczenia? Może podpowiecie nam nowe sposoby?

Dodaj komentarz